Lesz itt rend! -

"Születtem Magyarországon - 87 éves vagyok, fejemben összekeveredtek féldecik, kormányzatok. Neveltek hazaszeretetre, hittem az Istenben is, harcoltam két háborúban - túléltem, az Istenbe' is! Elhagytam, kérném, vagy 39 asszonyt, s vagy kétannyi elhagyott, tankcsapdákba hugyoztam, ettem lótetemet -és mégis itt vagyok! Fejemben egy verkli jár, mely verkli így muzsikál: túléltem mindeneket - féldecis rezsimeket. Egy magyar túlélő, címzetes, vitézlő, tönkrement lábain - de áll Önök előtt! (Bereményi Géza)

Linkblog

Linkblog

Külső feed

Houston we have a problem

Friss topikok

  • Féldecis Rezsim: @laspalmas: Pár nagyhalba belekötöttek,a tételes vagyonosodási vizsgálatok során -khm,érdekes mód... (2009.05.17. 21:12) APEH, a szüntelen vigalom háza
  • Kopolya: És mi van, ha NE mégsem a kuruc.info szerkesztője? (2009.05.17. 11:10) "Miért nem találja a kuruc.info szerkesztőit..."
  • Karácsony Benő: jav:Körösi Csoma... (2009.03.26. 11:35) MEDDIG MÉG ?
  • Féldecis Rezsim: "totalitás 2009-03-20 18:27:14 #30 Érdekes, hogy Posta Imre is működése során többször részt v... (2009.03.20. 21:47) Ez annyira jó...
  • Karácsony Benő: Nekem se fizetnek,nem nagy lóvé igazán,de qrván számítottam rá,egy hete nap-nap után fölhívom őket... (2009.03.18. 20:54) Abcúg APEH!

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

APEH, a szüntelen vigalom háza

2009.05.16. 10:18 | Féldecis Rezsim | 5 komment

"Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH), az elvárásoknak megfelelően teljesített első negyedéves eredmények alapján, 2,3 milliárd forint jutalmat oszthatott szét a mintegy 15 ezer alkalmazottja között" - írta szombati számában a Magyar Nemzet.
Miközben az ország mindenféle elvonási tünetektől szédeleg, az APEH házatáján szüntelen a vigalom. A közalkalmazottak bére két évre jégbedöngölve, a nyugdíjasok elszenvedhették a sokadik csapást, a szerencsétlen sorsú, kétkezi miniszterek,parlamenti honanyák és honatyák zavartan vakargatják fejüket a Seres Mária Akciócsoport ténykedése okán - addig a Hivatal egy komoly költségvetési tételt oszt szét munkatársainak.
És ez csak az első negyedéves jutalom!
Fejenként és átlagosan 153 ezer forintot kapnak - nyilván jó munkájuk elismeréséül. Miközben a sok késedelmes adóvisszatérítés miatt, valószínűleg szintén jelentős kamatot fizetett/fizet ügyfeleinek az APEH. (bár tudom,mert mondták:"új szoftver blablabla...")
Szóval azon tűnődöm, hogy mikor ennyire benne vagyunk a lekvárban, erkölcsös-e, jogos-e az, hogy épp az APEH-nak nem kell önmérsékletet tanúsítania?

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztaudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr261124592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2009.05.17. 06:47:46

Jól végezték a dolgukat. (!!??)
Kinek a szemszögéből??
A milliárdos adócsalók szempontjából maximálisan!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.17. 07:31:53

Az APEH a korrupció egyik legnagyobb melegágya.
A tőlünk levont sápból megjutalmazzák magukat, hogy milyen jól végezték a dolgukat:
- a kisemberek baszogatásával teljesült a kvóta
- nagyhalakba nem kötöttek bele
ergo a pénz megvan különösebb kockázat nélkül

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.17. 21:09:51

@Horizont: ...és tudod,ez még csak az első negyedéves juti...naneeeee!

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.17. 21:12:54

@laspalmas:
Pár nagyhalba belekötöttek,a tételes vagyonosodási vizsgálatok során -khm,érdekes módon- sok politikailag ellenzékinek számító nagyhalnál kutakodott Veres elvti személyes közbenjárására az APEH.
Hogy a bodzázásból BMW-zős rétegnél volt-e ilyesmi,azt nem tudom,csak tippelni bírok...
süti beállítások módosítása